Utmattad...

Dagen började ju okej men de ändrades tyvärr rätt fort.
Varit allmänt skör hela dagen. Är extremt trött och huvudet spränger. Men det är inte dax för sängen än.
Usch har gråtit så mkt idag. Trodde man inte kunde gråta så mkt. Tårarna tog ju aldrig slut kändes de som.
Men nu är jag bara TRÖTT.

Vårdcentralen ringde till slut och har jag tur så kommer dom in på apoteket på onsdag (min födelsedag) eller på torsdag. Så får se om de blir Ullared denna veckan eller inte. Beror på hur min mage beslutar sig att göra.
Ska den fortsätta vara som den varit idag så blir de nog inte så eftersom jag bara har 2 piller kvar till magen.
Men hoppas på o må bättre imon så kanske magen mår bättre oxå.
Har ju varit en hård helg för magen med alkohol o massa fika så klart den kanske e lite arg hehe.
Men ska dra ner kaffeintaget till max 2 stora koppar om dagen än typ 3-4 koppar.

Nu ska jag kolla klart på nya sesongen av Top Model sen kolla på Paranormal state.
Och efter de blir de förhoppningsvis en natt med sömn.

Ciao
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0