Trött? Ne inte än iaf...

Fick inte mkt sömn inatt. Men konstigt nog e jag inte så trött..
Somnade nog vid 5-6 tiden o jag ställde klockan på 9.50 för att inte förstöda mer.
Men de e la sånt som händer. Hoppas på att klara hålla mig vaken hela dagen bara.. Men ska ta tag i lite disk o plocka undan lite idag iaf..
Väntar på att vårdcentralen ska ringa tillbaka så ja kan be om påfyllning på magmedicinerna.
Dom skulle ringa tillbaka för 30 min sen men jag väntar en timme till sen ringer jag igen om de inte ringer tillbaka.

Men kan fortfarande inte fatta VARFÖR jag inte somnade inatt. Tiden gick ändå sååå fort för ja tyckte jag kollade på klockan hela tiden o ändå hade de gått mellan 30-60 min mellan varje gång. De e man inte redit van vid. Brukar vara att man kollar klockan hela tiden och de har bara gått typ 5 min mellan varje gång.
Ändå hade jag tagit sömnmedicinen..
Men ska göra de jag behöver göra hemma sen ska jag se om ja orkar gå ut o gå en sväng. Eller cykla.
Göra av med lite energi iaf.

Finns så mkt i mitt liv jag vill ändra. Och jag känner verkligen att NU ÄR DET DAX!
Men jag ska göra de på MITT sätt i MIN takt.
Om allt detta såväl ska ta ett år eller mer så ska detta gå i land.
Tänker inte säga ngt om vad de e jag ska ändra o fixa med. För folk bara lägger sig i så tappar jag lusten.

Nu ska ta rööööka ^^   Ciaaaoo!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0