Tråk-lördag..

Idag har de varit en seg o tråkigt lördag.
Inte hänt ett skit, och knappt haft ngn att prata med.
Har bara suttit o gjort minsta möjliga.
Kollat på 2 filmer på datorn o sen kollat på step up 2, dansfeber och nu kollar jag på Ps. I Love You på tv.
Känns som att jag egentligen vill ligga i sängen.

Varit överlag mkt tankar idag. Men har inte kunnat få någon ordning på dem.
Så har inte kunnat skriva upp dom.
Men de kommer la fler dagar då man kan skriva ner nårra.

Sitter nu o kollar mer på tv än bloggar så ska nog avsluta här. Och njuta av min cider.
Imon blir de antagligen att umgås med Tomsan iaf.

Ciao

<3

Älskar er <3

Kommentarer
Postat av: Ida

jag tycker det låter som en mysig lördag :D

2010-10-11 @ 23:07:55
URL: http://isvard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0