Tjohoo

Humöret på topp idag med. Hur underbart är de inte då.

Igår gick jag hem från syrran i typ storm. Va en blandning av regn, snö och mer hagel liknande.
Fick verkligen kämpa för o komma hem, blåsten o de som föll från himmlen verkligen piskade en i ansiktet.
Hade varit o kollat på 3 avsnitt av Cougar Town hos syrran. Fan diggar den serien asså.

Så idag va de att gå upp kl 7:15 och göra sig iordning för en promenad i skogen med syrran.
Ändrade lite på vårat spår. Gick från soludden och runt kohagen ett varv och tillbaka.. Vi tror de e lite längre än av gå två två varv runt kohagen och om inte de e de så e de lite mer träning o gå där för de e lite backar och så.

Från ja kommit hem igen så har jag ätit frulle färgat håret duschat färgat ögonbrynen och ätit en banan.
Idag blir de nog rätt lugnt. Ska verkligen försöka vila så mkt jag kan nu, känner mig pigg men seg i kroppen.
Blir kanske Idol med syrran ikväll, sånt vi märker :)

Och GRATTIS till min älskade storebror Tom som fyller gubbe idag ;) <3

Har inte mer o tillägga tror jag. Trevlig Helg alla!

Ciao

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0