Tårar..

Denna kvällen har varit fylld av tårar. Tårar av glädje, sorg och lite annat.
Varit mkt olika känslor denna kvällen. Men nu för tiden har jag väldigt lätt för o gråta.
Kollar ja på tv eller ngn film o de e lite sorgligt eller "happy moment" så kommer ju tårarna på en gång.
Har oxå fått äran och prata med en helt underbar människa som jag inte riktigt känner men ibland är inte de ett måste för att man ska känna att denna personen är toppen.
Känner mig dock lite ja, dum? Eftersom jag börja vräka ur mig en del. Inte likt mig, men de va visst okej.
Känns inte helt okej, men ibland måste man bara får ur sig vissa saker och sen spelar de ingen roll vem som får höra de.

Har ju iofs så mkt inom mig som måste få komma ut. Bara skönt att ngn fanns där just nu när de behövde komma ut. Sen har jag en del oro inför läkarbesöket på tisdag. Vet inte varför bara?
De kommer gå bra Tess, DE KOMMER GÅ BRAAA!
Försöker intala mig själv de iaf :P

Ska kolla lite på tv sen får de nog bli sängen.

Ciao

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0