Tankar o funderingar i överflöd.

Haft storebror på besök nårra timmar idag. Som vanligt blev de mkt pratande om allt mellan himel o jord.
Mkt trevligt och fick godkänt på maten jag lagat :)

Nu har jag kollat på tv lite o suttit o kikat runt på alla möjliga sidor i brist på annat.
Men nu tog tankarna över istället.
De e rätt jobbigt när tankarna sätter igång och man inte riktigt vet va man vill.
Börjar känna att jag e rätt less på att bara sitta hemma, men va ska man göra då?
E sjukskriven i lite mer än 1 år till. Rätt lång tid om man redan känner att de e jobbigt o sitta hemma.
Men så måste jag tänka på att jag kan ju faktiskt inte åka buss riktigt okej än. Ska iofs försöka börja jobba på de mer o mer nu. Men jag har ju den möjligheten oxå att OM jag vill så kan försäkringskassan betala ett träningskort eller för ngn kurs om jag vill de. Man kanske ska börja fundera i de banorna till o börja med?

Känns som att jag är på väg o bli lite frisk eller vad man ska säga. Jag har fortfarande ångest o skit men nu känner jag ju iaf att jag VILL göra NÅGOT. Inte att jag vill jobba eller plugga utan mest ha ngt att göra o komma hemifrån.
Ska fundera vidare på dehär och försöka ta reda på mer och se hur de blir efter läkarbesöket nästa vecka.
Nu ska jag äta lite kvällsmat och sen vänta på att Navy CIS ska börja ^^

Ciao 
<3

Kommentarer
Postat av: Mia

Ja e så stolt över dig gumman!!! O som jag sa härom sistens att snart sitter du på tåg eller flyg upp hit till mig i norrland!!! :D

2010-10-19 @ 22:47:55
URL: http://nightwish86.blogspot.com/
Postat av: Henrik

Du tycker väl om o laga mat ? kanske någon sort av matkurs skulle va något ? Du får göra något du tycker om (som jag tro rtycker om (A) ) och sen träffa lite folk med samma intresse ? :) Kanske helt fel ute men det kom bara upp i huvudet så tänkte att de är lika bra o säga de :)

2010-10-20 @ 01:58:56
Postat av: Nicolaselin

Hello there! Just came across your site and thought I would say hello

2011-01-10 @ 10:21:24
URL: http://nicolaselin.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0