*SUCK*

De har verkligen blivit knas med min sömn igen.. Spelar ingen roll om jag tar sömnmedicin eller inte har svårt o somna ändå och vaknar för minsta lilla.
Fattar ingenting. Har de hänt igen? Har jag blivit immun mot mina sömnmediciner?
Isf va ska jag ta mig till? Kan inte vara normalt att man äter en medicin ett tag sen rätt som de e slutar den bita på en. De e ju faktiskt inte första gången. Helt sjukt ju. Men innan jag dömmer ut medicinen helt ska jag testa o höja dosen till 1½ tablett varannan natt..

Och en sak till som e skumt med medicinerna. De jag försöker bli av med e bra konstiga.
När jag va uppe på 5 tabletter (125 mg) och då tog de typ 1-2 timmar efter jag tagit den innan jag börja känna mig dåsig. Nu är jag nere på 3 tabletter (75 mg) och blir dåsig inom 30 min. Men inom 2 veckor beräknar jag att vara fri från den medicinen helt och jag kan börja ta tag i mitt liv.

Sitter och dricker kaffe o kollar på Våra bästa år. Vilket dramaprogram haha har ju kollat på de programmet sen man gick i låg/mellanstadiet. Lite kul att man fortfarande kan missa flera månader och räkna ut de LILLA som hänt sen sist även om de fortfarande i stort sätt e på samma ställe som man sluta kolla på haha.

Men men, Idag har jag inga planer. Har jag tur så ringer Skonki efter jobbet o vi kanske ska dra iväg på en fika eller ngt. Hoppas på de iaf. :) Annars får de la bli o försöka städa lite i kök o badrum idag. :) Men vi får se hur de blir med allt detta. Blir nog bra ändå :)

Ciao

<3

Kommentarer
Postat av: Ida

medicin är bajs ;P

2010-10-16 @ 01:18:09
URL: http://isvard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0