Sleepy eyes :(

Efter ca 6 timmars sömn vaknade jag kl 6.30, va tröttare än tröttast men kunde inte somna om.
Efter legat i 20 min typ o verkligen försökt komma till ro o somna kom Spencer o trampade på mig o buffade på mig.
Då va de bara o inse att de e dax att gå upp.
Är verkligen skittrött o har ont i huvvet :( Men de e la bara o hålla sig vaken?
Tänker iaf bara ta de lugnt idag. Ligga o kolla på ngn mysig film o så måste ja röjja lite i köket.
Annars blir de nog bara o slappa o vänta på att biverkningarna ska ge med sig.
Känner mig inte som människa alls, lite jobbigt.

Har iaf varit o gått en runda med syrran i skogen. De va massa mysigt o massa snackande som vanligt.
Fattar inte hur ja orkade med att gå men viljan är rätt mäktig.
Tack vare den promenaden kan jag ju ligga i soffan o lata mig med gott samvete ;)

Får se hur mkt som blir gjort idag. måste spara den lilla energin jag har till ngt viktigt känner ja. Nu blir de la chill sen ngn film.

Ciao

<3


Saknar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0