Skön morgon :)

Fick en bra start på morronen även om jag vaknade med en fruktansvärd mensvärk.
Livet e hårt ibland när man e tjej hehe.
Syrran messa vid 10 tiden o fråga om jag skulle med ut o gå en sväng.
Självklart svara jag och hoppade i promenadvänliga kläder.
Gick 2 varav som vanligt runt kohagen o snackade massa.
Vi ska ju faktiskt börja träna ihop så de prata vi en del om och så berättad ja om min dag i ullared.
När vi gått klart så fråga syrran om jag va sugen på att sola oxå. Och de va ja ju självklart.
Så stannade vid mig så sprang ja upp o hämtade kortet o sen vidare till bankomaten o tog ut pengar o vidare till solariet i hovslätt.

Så nu e jag hemma igen och antagligen röd som en kräfta hehe.
Har ätit ett äpple men borde få i mig ngt i mer matväg tror jag, men vad?
Ska tvätta idag oxå. Bläääää! Men de går la. Ska försöka att inte glömma ngt idag. ^^
Funderar på om man ska slå på lite till kaffe.. Känns som att de får bli så nästan e lite seg fortfarande^^

Annars ser dagen lugn ut. Ska försöka röjja lite på vardagsrumsbordet tror ja. Får inte plats med min kaffekopp annars haha.


Ciaaao!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0