Shopping avklarad.

Nu är jag äntligen hemma igen.

Mamma hämtade mig kl 8 i morse och va de bara att slå sig till ro för 2 timmars bilresa mot ullared.
Men den 2 timmars resan blir 3 timmar för att mamma glömde svänga av och vi hamnade heeeelt galet fel.
Så vi stannade vid en lite kiosk o frågade om vägen och vi skulle fortsätta mot Halmstad och svänga av mot Göteborg SEN svänga av mot Ullared.
Men istället för att lyssna på mig när jag sa att vi ska nog svänga här för de står göteborg där vid, så fortsatte vi o hamna i antagligen Halmstad.
Vetifan vart vi va haha.

Men efter mkt snack, lite panik och skratt så kom vi fram.
Vilken upplevelse, men sen vart de bara shopping som gällde.
Skulle ha byxor, handväska o en jacka.
Men som vanligt så är de ngt med affärer och storlekar som inte går ihop med mig.
Men kom ut med lite småprylar 2 leggings, hellokitty GOSEbyxor, 2 linnen, 2 långärmade tröjor och trosor o strumpor. Hade 2340 kr med mig men handla bara för 1119 kr Så har pengar kvar för att hitta en jacka och gärna något par byxor som PASSAR och som jag kan tänka mig att visa mig ute i.
Är nöjd med dagen även om kanske självförtroende och självkänslan sabbades lite.

NU blir de att inta ryggläge i soffan.
Ciao
<3

Kommentarer
Postat av: Thias

Ni hade kunnat få lånat mig GPS ;) hihi tur att ni hitta fram till slut iaf :) puss

2010-10-18 @ 01:29:18
Postat av: Mia

hehehe blir lite lätt att man hamnar fel!! men tur ni kom fram till slut iaf!!

2010-10-18 @ 18:10:50
URL: http://nightwish86.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0