Seg dag...

Ja usch o fy va trött o seg jag varit idag. 
Vart så trött att jag blev svimfärdigt och fick lägga mig ner o vila en timme.
Men va så gott som återställd efter de lagom till de va dax o tvätta.
Inget krångel med tvättstugan idag iaf. Skönt de eftersom jag inte hade orkat med de alls idag.
Så idag har de ändå varit slappt men ändå fått lite gjort.
Har precis ätit lite.. Köttbullar o bacon haha, och diskat.

Finns la inte mkt mer o säga. Hoppas på ullared på torsdag. Verkar som att man e "normal" igen.
Men men vi får se.. Får la se om mamma ringer imon så vi kan bestämma de isf.

Men har funderat över en sak. Angående förnyelse av recept.
Jag ringde i går (måndag) och hon jag pratade med skulle lämna "ärendet" till läkaren imon... hum varför vänta så länge? Och så kommer isf medicinerna på torsdag. Men men jobba långsamt verkar vara sjukvårdens specialite haha..

Ska kolla vidare på tv så får vi se hur denna natten blir.
Blir ju gammal kärring imon kl 13.55 så ni vet ;)

Ciao <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0