Redan fredag?

Kan inte fatta att de redan är fredag.
De e typ onsdag i mitt huvve. De har typ varit onsdag i mitt huvve i flera dagar hehe.
Liite förvirrad denna veckan verkar de som..
Ullared på söndag iaf. Längtar som fan. Och imon ska jag leka med Mia o voffarna Xena och Diego :)
Ska bli massa skojjigt.

Idag verkar de dock bli rätt dött. Lite segt men behöver ju få vila.
Jag o mamma kom fram till att jag trappar ner mina mediciner lite för fort. Så ska lugna ner mig lite o ta de lugnt. Bättre o ta lite längre tid och slippa de svajjiga än att hetsa o må konstigt.

Igårkväll vart de konstigt. Tog 1½ tablett sömnmedicin och la mig o kollade på en film. Men börja bli trött och pausa filmen o stänge luckan på datorn. Men då börja jag vrida o vända på mig så startade filmen igen och kände hur ögonen började blir trötta..IGEN. Så pausa o stänga och började ännu en gång snurra runt i sängen.
Så igång med filmen igen, ögonen började bli trött så denna gången pausade jag bara o lätt skärmen vara uppe o lysa. Och somnade typ på en gång.
Sen vaknade jag typ 5-6 o stängde luckan o försökte somna om... De gick inte, öppna de luckan och somnade...

Visst e de lite lustigt? Undra va de handlade om. Hur sjukt som hellst. Kanske e att jag börjar bli lite mörkrädd igen.
Blir ju de i perioder. Synd bara att min sockerbitslampa har dött för den e sjukt bra för den lyser inte såå starkt o är "lagom" o ha när man blir lite mörkrädd för den ger mysigt ljus. Fixa ny lampa till den kanske.

Ska se hur detta fortsätter.
Soffchill o se va man kan hitta på idag. 

Ciao

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0