Ojojoj..

Vakna som vanligt innan alarmet gick igång på mobilen.
Är sjukt trött och har väldigt mkt oroskänslor i kroppen idag. Vet inte vad oron kom ifrån, kan vara den nya medicinen.
Så om de e så att biverkningarna redan satt igång så ah, kan ju bli lite som ja blir så ni vet.
De värsta e la att jag vet redan nu att jag kommer ännu en gång gå igenom biverkningsperioden helt ensam.
Men som vissa säger, Efter regn kommer solsken.. Hoppas att de blir så denna gången oxå.



När jag skrev förra inlägget fick jag mina sista räkningar. Skulle betala den o loggade in på internetbanken och greps av PANIK hade bara 500 kr kvar. Vilket INTE stämde alls. Tårar o ångest kom ju såklart på en gång. Kollade direkt vad som hänt på översikten och de visa sig att jag betalat 1122 kr nere på kiosken dagen innan. Men så mkt hade jag ju inte handlat för, va ju en 2a för mkt. Så började hysteriskt leta efter kvittot. Och som tur va låg de i påsen i kylen med de jag köpt dagen innan.
Slet tag i en cigg o tändare o telefonen o på med dojjorna o ner till kiosken i väldig fart.
Och som TUR va så hade de nere i kiosken oxå märkt att de gjort fel vid en kortbetalning så när jag stod när med tårar i ögonen och höll i de lilla kvittot så såg killen i kassan mig och bara säger "It´s you!" Och så började vi reda ut vad som hänt och som ja misstänkt va allt bara en liten tabbe.
Fick till mig att ja skulle hämta mina bankuppgifter och skriva upp de och komma ner o lämna de.
Och sagt o gjort, hade pengarna på kontot igen bara en timme senare.

På kvällen så ringde Mia, och babblade på med henne ett tag, sen va de kolla tv o film o till slut sova.

Idag får vi se vad som händer.

Ciao!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0