Ny veckan...

Ny vecka o verkar bli en tråkig o seg måndag.
Har ingenting o göra. BORDE plocka lite o ta tag i disken osv. Men jag vill ju göra ngt kul.
Känner att de bara kryper i kroppen på mig. Herregud, jag tror jag börjat leva igen. För om man bara tänker tillbaka nårra månader så fanns inte denna känslan i min kropp. De fanns ingen tanke på att, " fan jag vill till stan o bara ta en fika med ngn". Men nu finns känslan nästan varje dag. Friskhets tecken?

Sitter iaf o väntar på att min sista räkning ska dimpa ner i brevlådan. Sen är de bara o börja räkna, tänka o planera.
Hoppas på att kunna köpa ett värdekort denna månaden iaf. För då kan jag åka buss när ja vill o behöver inte känna mig pressad att jag bara har en månad på mig att åka och då kanske de bli bortkastade pengar.

Imon är de dax för läkarbesöket. Kanske ska fjäska lite för mamma så vi handlar lite oxå innan de e dax o dra hem efteråt. Känns skönt att iaf få komma hemifrån lite.

Ska la diska lite nu då!

Ciao!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0