Nattblogg...

Ooookej, klockan e typ 2.20 o jag sover inte.
Fattar inte, jag va huuur trött som hellst innan när ja la mig i sängen men icke.
Klarvaken, och ändå har jag tagit sömnmedicin.
Vaken delvis för att jag har jätteont i magen. Men de går o somna ifrån de vet jag.
Men men, har haft båda katterna i sängen sen ja gick o la mig. dom har ju inte gjort de lättare heller.
Spencer ska ligga PÅ en och Texas ska går fram o tillbaka typ tjugotusen gånger.
Lätt o sova då? NEJ!
Har kastat ner dom från sängen o skällt på dom men dom kommer tillbaka o fortsätter där dom sluta.

Fy fan vilken mardrömsnatt :(
Ska nog ta ett halvt piller till o se om jag kan somna. OM jag slyckas få katterna att sluta bråka... *suck*
Jag vet en som kommer vara sååååå glad imon... *NOOT*

Aja go natt iaf. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0