Mår bra!

Ja, de gör jag faktiskt. Mår bra, vilken skön känsla.
Igår blev de ju promenad o solning. Och efter de så blev de Att plocka lite o sen vidare till apoteket och köpte medel till katternas öron. Hoppas de blir bättre snart.
Sen va de hem och sätta sig och andas en timme och sen sätta igång med tvätten.
Va heeelt slut när jag äntligen va klar med allt.
Kändes så skönt att man fått ngt gjort och haft en dag utan massa jobbiga tankar och ångest.
Dock va de svårare o somna. Kom inte till ro och katterna lekte för fulla muggar. Men de löste sig när jag orkade resa mig ur sängen och stängde till köket. De e inte lika kul o leka när man helt plötsligt inte har lika mkt yta o leka på.
Lyckades somna efter de och vakna runt 9 idag.
Så då va de dax för kaffe o cigg o 2 smörgåsar.
Sen har jag småstädat lite här hemma och precis ätit lite mat.

Känns så skönt att jag orkar ta mig för saker som ska göras.
Nu är de ju disken som ska ta itu med. Får bli när detta inlägget e klart.

Imon blir de förhoppningsvis promenad med syrran igen.
Kommer bli skönt, annars händer nog inte så mkt.
I helgen blir de nog lugnt, kalas för brossan på söndag men han fyller imon :)

Är faktiskt lite trött men va gör de? Har ju inget mer som ska göras idag mer än disken.
Får nog blir lite mys ikväll men tända ljus o lite gott te osv. :) Känns som att de kan vara ngt o se fram emot :)
Små "må bra" saker är nog de bästa som finns. För då kan man få dedär må bra stunderna oftare.
Visst e de smart ;)

Dax o diska nu då.

Ciao 

<3

Kommentarer
Postat av: Mia

Va underbart gumman!!! Nu hoppas vi att de håller i sig LÄÄÄNGE!!!

2010-10-21 @ 22:45:48
URL: http://nightwish86.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0