Lugnet själv :)

Idag är jag lugn i kropp o själ. Så underbart skönt.
Gick upp o gjorde lite kaffe o kollade på Våra bästa år, som vanligt :)
Sen blev de ett varmt skönt bad med badsalt och ansiktsmask.
Sen fixat lite med småsaker.

Satt innan och märkte att de började komma fler o fler tankar så istället för att kämpa emot dom slet jag tag i papper o penna och gjorde som en liten tankekarta med känslor/drömmar/tankar. Ser klottrigt ut men de hjälpte.
Skrev datum på den så jag kan sätta mig o forska i de mer när jag samlat på mig några.

Har även gjort lite Yoga idag, skönt men kommer la va som en mörbultad lax imon haha.
Så dagen har varit bra. Ska tända lite ljus o doftlyktan nu o fortsätta ha de gott :)

Ciao
<3


Kommentarer
Postat av: Ida

låter som en fett nice dag : )

2010-10-07 @ 20:25:13
URL: http://isvard.blogg.se/
Postat av: Mia

Härligt gumman!!!! Saknar dig!

2010-10-08 @ 14:00:19
URL: http://nightwish86.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0