Less o besviken ännu en gång...

Fan blir så trött. Man ska inte bygga upp ett hopp hos en människa när man egentligen vet att man ändå kommer att svika. Så många gånger du har lovat att du ska komma o hälsa på. De e nog snart 2 år sen du sa första gången att du skulle komma. Fattar inte, när du hade flickvän i stan så va du här uppe vara o varannan helg typ o sen när de tog slut så fann du ursäkt efter ursäkt. Va fan när en av ens BÄSTA vänner sviker så gör de riktigt ont. Ibland tvekar jag numera på ifall vi verkligen är vänner. För i min värld så sviker man inte så många gånger och de finns ingen bra ursäkt för att komma undan.

Vet att jag inte kan hälsa på men jag lovar inte heller att ja ska göra de. För jag har mina hinder. Jag tycker iaf inte jag bygger upp förhoppningar hos ngn annan iaf. Jag kämpar o gör där emot allt för att jag ska kunna lova en sak o sen kunna hålla de o fullfölja de.

Aja fått ur mig lite iaf. Du vet vem du är om du nu läser detta. Och då vet du oxå att ja älskar dig. För du är den jag alltid kunnat prata med i alla år. Även om du är en jäåvla nöt ibland. Friends 4ever?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0