Kalas!

Idag va de dax att fira storebror Tom som fyllt år. Blir kaffe muffins o tårta.
Mkt snacka o trevligt va de. Grabbarna drog som VANLIGT igår med o dra filmrepliker och efter de finns liksom inget stopp. Och  hög ljudnivå va de så man fick snäll sitta o lyssna eftersom dom hade satt igång.
Mormor och Gustav åkte tidigare än oss andra, men så e de alltid.
Fick till o med en peng av Gustav :) De e alltid välkommet ^^ Så är hundra kronor rikare.

Så nu är jag hemma igen. Skönt faktiskt. Lite smått ont i huvudet men ännu ondare i handleden.
Fick en salva av Tom som jag ska testa o se om de blir bättre. De misstänktes vara en inflammation så salvan kanske hjälper. Annars får de blir ett läkarbesök.

Planer för veckan är iaf sola me syrran, läkaren, tvätta, leka med Ida och dra till bolaget med bröderna o fest i helgen. :) Så finns luckor o fylla ut så ni vet ;)

På tal om annat. Fick igår höra att jag e svår att läsa av, delvis för jag har lite humörsvängningar och för att jag beter mig "olika". Men kan inte få de o gå ihop. Klart man beter sig utefter vad man har för sinnesstämning eller?
Humörsvängningarna e en del av mig. Och har varit i många år. Dock har jag de mkt mer under kontroll nu. Men de svänger fortfarande, men inte lika mkt som tidigare. Inte som ja tycker iaf. Innan kunde de svänga från glad till fly förbannad till deppig till hysterisk gråt imon loppet av minuter. Nu svänger de typ från glad till deppig/lessen på ah olika lång tid med de e inte dom o tycka på en on/off knapp iaf.
Vill fortfarande ha en förklaring så ge mig en!


Kvällen består av en varm dusch, te och toast o tv :)
Ciao

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0