Ja må ja leva...?

Japp snart e de exakt 22 år sen man ploppade ut. höhö..
Känns faktiskt inte ;) Men Grattis till mig :)

Dagen idag ser tom ut.. blir la o gö de gamla vanliga, de vill säga ingenting hehe..
Ida skulle kommit men så blir de inte.. Men va gör de. De e ju bara en födelsedag.
Haft massa skumma drömmar inatt. iaf mellan typ 23-02 men vet inte riktigt om jag sov.
Kändes mer som att man va mitt emellan vaken o sovande. Men däcka till slut o sov till mobilen plingade.

Hoppas iaf att ngt händer idag. E redan sjukt uttråkad. :(

Ska dricka upp min powerking o ta en cigg sen kanske fixa sig lite för att ha ngt o göra.. ^^

Ciao
<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

taskigt å inte komma när du fylle år.!

Va hade hon för anledning nu då? <3

2010-10-08 @ 17:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0