Hell Yeah!

Fan jag e ju helt klart bäst ^^
Läkarbesöket gick kanonbra. Även om jag avskyr min läkare o tycker han e ett riktigt nöt så tack vare mamma så klarade jag av de utan problem.
Fick nya mediciner, som INTE ska ge hungerkänslor kan däremot bli tvärt om o att man inte får ngn hunger.
Hoppas till tusen att dom funkar bättre. Dom ska oxå vara lite uppiggande så de e nu dax o ta piller på morgonen oxå. Nackdelen med dessa är att dom kostar 2000 kr. Hehe men hoppas på att de löser sig.
Vill ju må bra till varje pris, så kosta va de kosta vill?

Är sjukt stolt över mig själv att jag isf fick mitt sagt och fick faktiskt ett bra bemötande.
Efteråt så av ren slump träffade jag både Emma o Zaszy snacka lite me dem sen vidare till Tomsan o fika.
Nu är de snart dax o börja tvätta. Ska försöka ta tag i mitt berg med disk o försöka röjja lite.
Och kom precis på att HELVETE nu glömde ja ju handla! Smarthead!
Aja de går ju lösa. Dax o göra lite nytta.

Ciao

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0