Frostig lördagsmorron

Nu har man varit vaken ngn timme. Eller ja, jag har stigit ur sängen o har fått i mig kaffe så börjar vakna till lite.
De vart på med kläderna direkt för jag e så sjukt frusen av mig numera, o ut o slå igång kaffe. Kollade temperaturen ute, -3 OH MY GOD hehe.
Kaffet rann snabbt igenom o då va de dax för en cigg på balkongen.
Möttes av frisk, kylig luft.
Underbart väder, frosten låg som ett vitt täcke på marken och solens strålar fick de att glittra o blända.
Satt o bara njöt av min underbara utsikt.. Ett tag tror jag till o med att jag glömde att de va Grälebo jag satt o beundrade.
Satt där o bara njöt med en kopp kaffe i en handen, ciggen i den andra o ett stycke Texas i knät. Hehe.

Ska snart hoppa in i en dusch. Men funderar på o dammsuga lite innan. Sen ska de röjjas lite o diskas.
Mia o voffarna Xena och Diego kommer i eftermiddag o då blir de massa mys.
Känns skönt att man ska få lite sällskap nårra timmar. O att gosa med nakenfisarna hehe. Iaf Xena, Diego vet jag inte om han vill mysa med mig. Men Xena vill nog, henne mutade jag ju med godis första gången jag träffa henne så nu e vi bästa kompisar^^

Tänk om man skaffat vänner så lätt. Ge nårra godisar sen jävlar e man kompisar hehe. Hade varit ngt ;)
Ne nu blir de en cigg o slurpa i sig de sista kaffet sen blir de att sätta igång o göra lite nytta.

Hoppas alla får en fin lördag, de tänker ja ha iaf.

Ciao
<3


Kommentarer
Postat av: Ida

Jävlar va vänner man hade kunnat ha då ^^

2010-10-16 @ 22:24:19
URL: http://isvard.blogg.se/
Postat av: Mia

Hehehe hon e lättmutad min lilla nakenfis!!!!Men Diego e rätt lättmutad han me!!

2010-10-18 @ 18:06:42
URL: http://nightwish86.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0