Första dagen!

Idag är första dagen jag tar min nya medicin.
Känns bra men biverkningarna kommer la inte först om några dagar kan ja tänka mig.
Om jag ens få några biverkningar.

Har lekt med Ida idag nårra timmar, ätit tacos o snackat, massa nice.
Har inte träffats på bra länge så de va ju på tiden :P
Nu har hon precis gått och jag sitter o funderar på vad jag ska hitta på.
Funderar på o läsa lite svallertidningar och sen lägga mig i ett bad. Men får se.
Har inte så mkt o sysselsätta mig med tyvärr. Men är fruktansvärt frusen och har ont i mitt lilla huvve så kanske borde vila lite?

Tror precis jag fick mina sista räkningar med, något ramlade ner i brevinkastet iaf. Bäst o kolla direkt o ta itu med de om de e en räkning ^^

Ciao

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0