Fin födelsedag trots allt <3

Efter att ha suttit o deppat nårra timmar över att ha den tråkigaste födelsedagen någonsin så kom det en vändning.
Lisa skrev på msn o jag sa som det va att ja inte gjorde ngt och lär inte göra resten av dagen heller.
Hon tyckte att de va fel att jag skulle sitta ensam på min födelsedag och erbjöd sig hämta mig så fick jag vara med och fira hennes mamma Pia som oxå fyller år idag.

Så jag började göra mig iordning och till slut så skulle Lisa hämta upp mig.
Väldigt glad över att slippa sitta hemma o vara ensam måste jag säga.
Fick en chokladask och en söt "woodii" blomma av Söt-Lisa.

Väl hemma hon familjen Stenberg bjöds de på fika i form av kakor, bullar och tårta.
Fick lite födelsedagskramar jag oxå.
Hade de jättemysigt, satt o snacka och spelade ngt spel.
Sen blev man bjuden på kinamat som jag o Lisa åkte o hämtade.
Hade en jättefin födelsedag, är sååå glad att jag fick vara med i firandet.

Nu är jag hemma igen och ska strax hoppa ur kläderna och ner i sängen.. Men först.. mediciner och borsta tänderna.

Natti natti <3

Kommentarer
Postat av: Ida

låter som en bra dag då :)

2010-10-07 @ 20:23:11
URL: http://isvard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0