Fått lite gjort men har en del kvar.

Då vart de tisdag igen. Knas tycker tiden bara springer iväg...
Har fått en del gjort idag, har påbörjat städningen. Men har bara fått vardagsrummet klart.
Och alla golven. Men ska ju orka tvätta sen med så får se om detta blir en lång paus eller så tar ja städningen imon de som e kvar. :)

Ska försöka få ngt i magen med. E smått skakig hehe.
Är så okoncentrerad nu när jag håller på o trappa ner medicinen. Men de går ju inte ut över ngn än så länge. :P
Vill bara att de ska bli helg så man får shoppa lite hehe. Ska bli sååå kul o komma iväg med mamma o ha en heldag med shopping fika o massa tjat :)
Längtar verkligen. Tvivlar inte en sekund på att jag inte kommer klara bilresan, för de kommer jag. Och kommer ha med mig mediciner o vattenflaska så ingenting kan gå fel.

Än så länge står de BYXOR, mysdress och handväska på inköpslistan. Kanske en ny plånka med eftersom min e sååå hel haha. Ser fram emot de iaf :)

Nu ska ja fixa lite mat o kolla klart på filmen jag börja kolla på igår.
Ciao

<3

Kommentarer
Postat av: Ida

Hälsa ullared från mig :D

2010-10-13 @ 00:42:19
URL: http://isvard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0