^^

Då är denna dagen så gott som avklarad.
Mest legat i soffan pga biverkningar, trötthet o huvudvärk.
Kom iaf iväg o handla med Skonki.
Va nog den segaste och jobbigast handlingen på lääänge.
Men fick de jag skulle ha. Skönt o ha de avklarat.
Nu sitter jag o kollar på Vampire Diaries, dock redan sett de avsnittet men de funkar ju ändå.
Blir nog sängen tidigt ikväll ihop med ngn bra film.
Köpte mitt efterlängtade Kanel-te som jag tänkte dricka innan jag går o lägger mig iaf.
Lyxade till de med lite choklad oxå. Premium hasselnöt/nougat *yummie*

Nästa vecka KANSKE jag o mamma ska åka o leta efter en vinterjacka o vinterskor till mig. Hoppas verkligen jag hittar ngt snyggt som jag vill ha :)

Ciao

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0