??

Okej... NU är jag uttråkad o less på o sitta o göra inget vettigt. Men finns ju typ inget o göra.
Önskar att jag hade ngn o prata med. Men alla jag verkligen kan prata med om allt har gått upp i rök verkar de som.
Har heller ingen aning om vad kvällen har att erbjuda. Känns lite som att man ska sitta här hemma o inte ha ngt o göra resten av dagen.

Men på något sätt e jag ändå trött. De e nog för jag tog mina sömnpiller igår och inte sov klart på dom.
Brukar vara lättare dagen efter man tagit som om man får sova tills man vaknar. Så de e nog lite de som gör att man e segare än en kola hehe.

Men en sak funderar jag över. Många säger att de bara e o höra av sig o så om man vill snacka osv. Men ändå e dom tvärtröga o få tag på ibland. Och jag har typ inget liv så mig kan man få tag på hur lätt som hellst men ändå.

Saknar mamma med, ingen aning om varför. Hon jobbar helgen med så ah, önskar la att jag kunnat få träffa henne lite kanske. Mammagris som jag e ^^
Men träffar henne iaf på Tisdag när hon ska följa med mig till läkaren. Usch jag fruktar verkligen den jävla dagen.
Fan, drygare läkare får man nog leta länge efter. Är nog lite skraj bara för jag börjat trappa ner medicinen utan att ha sagt ngt till han. Tänk om han skäller på mig. Haha då skäller jag fan tillbaka.
Men va tycker ni som läser? Om man går upp sjukt mkt i vikt av en medicin så man mår både psykiskt o fysiskt dåligt utav de, är det då okej o sluta med den??
Jag tycker att de e de faktiskt. För att viktuppgången har gjort så jag mår ännu mer dåligt.
Och jag bad om en akuttid i augusti pga detta och ska dit först på tisdag då.
Jag kände bara att jag ville inte lida mer. Nu har jag trappat ner till 2 tabletter om dagen och går ner till 1 på söndag eller måndag och jag känner att jag har kunnat vända mitt liv lite.
Är inte sådär psykohungrig efter jag tagit pillerna på kvällen och KAN somna ifrån den lilla hungern som jag fortfarande har. Har till o med lärt mig dricka vatten ^^ Och äter iaf 1 frukt om dagen.
Idag fuskade jag o drack en powerking men de e för att ja känner att jag inte kan ge upp ALLT på en gång.

Aja ska se om ja kan hitta ngt o sysselsätta mig med en stund. 

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Joacim Söderberg

"Om man går upp sjukt mycket i vikt av en medicin så man mår både psykiskt o fysiskt dåligt utav de, är det då okej o sluta med den?"



Det beror nog på vad som händer om du skulle sluta med den. Man får försöka se riskerna på båda hållen :) Finns det ingen annan medicin som du kan byta till så du slipper att gå upp? Min kusin hade medicin som han tog och han blev en björn från att vara lika liten som mig. Men så bytte han och det funka så mycket bättre.



Hoppas det löser sig (F)

2010-10-23 @ 19:28:16
URL: http://fixarjocke.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0