:)

Ännu en ny dag. Sover lite bättre numera. Känns otroligt skönt.
Sitter o väntar på att Tomsan ska komma.
Har lovat o bjuda på kaffe o lite god mat. Alltid kul o ha sällskap o då blir de inte lite segt o laga mat hehe.
Så på dagens meny står de kycklingtortillas.
Va lääängesen jag åt sånna. Så tänkte att de blir ju perfekt o äta idag :)

Va på A6 o Maski igår med Skonki.
Fikade lite och Skonki försökte lära mig vad moms är för ngt, som vanligt hängde ja inte redit med. Men lite fattade jag iaf :P Kollade lite efter ny vinterjacka men som vanligt fanns de ingen som föll mig i smaken.
Så gav upp dedär^^ Sen åkte vi bort o kollade på tapeter till skonkis sovrum. Finns ju sååååå många fina, man blir ju själv sugen på att få om tapetserat.

Sen efter de blev de handling på Maski.
Hittade nog allt jag skulle ha. Känns skönt o fått handlat lite.
Så nu är de bara o vänta in övriga räkningar o sen se vad de finns pengar till..
Hoppas på att kunna köpa ett busskort :) och Kanske ett 10 kort på gymmet om syrran ville börja träna lite.
Men vi får se hur de blir.

Nu ska jag röka i vanlig ordning sen blir de nog att börja förbereda maten. Iaf röjja på diskbänken så de blir lätt o sätta igång med maten sen.
Tomsan lär nog dyka in inom en timme så lika bra o få lite gjort innan. :)

Ciao

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0