:)

Tror jag gått o blivit lite beroende fan.. FrontierVille-beroende.
Rehab nästa^^ men nog om de^^

Igår blev de lite yoga vilket resulterade i träningsvärk idag, men bara i magen konstigt nog.
I vanliga fall brukar jag ha ont i hela kroppen men inte denna gången.
Så idag fick de bli en liten promenad till konsum som träning hehe.
Skulle hämtat ut magmediciner men glömde mitt pass hemma så fick bli bara konsum o sen hem igen.
Stanna till hos syrran på vägen hem o tjöta lite, så åkte ja med henne hem sen när hon skulle hämta barnen i skolan.

Så efter de har jag bara softat. Tog ett skönt, varmt bad innan med. Passade på o raka mina ludna ben så nu e dom inte ludna längre hehe.
Sitter o hoppas på att syrran ska säga att vi ska ha myskväll som vi snacka lite öppet om innan.
Eftersom hon jobbar till 20 så vet man ju inte om hon orkar kolla både Idol o film, den gamla nuckan. *hehe*

Nu ska jag återgå till mitt FrontierVille spel hehe^^

Ciao
<3

Kommentarer
Postat av: Ida

HAHA sån torsk på de där jävla spelet ;)

2010-10-08 @ 23:47:23
URL: http://isvard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0