Är de eller är de inte?

Känner mig väldigt dålig idag, mentalt asså.
Vet inte om de e är att jag håller på o trappa ner medicinerna eller om de bara e allmäntillståndet.
Lite förvirrande dedär. Men SKA bli av me de där jävla medicinerna.
Dom har orsakat mer skada än nytta.

Har kommit in i ett stadie då jag mer än gärna flyr in i filmernas värld.
Konstigt. Samitidigt vill jag fly från min lägenhet.
Undra vart den där samtalskontakten tog vägen.. Skulle få hjälp av mamma.. Men ah...
Finns så mkt jag vill, men så mår jag som jag gör o då förblir de bara en tanke.
Dock inte lätt o göra ngt när man bara äger 2 kr till den 18:e...
Fan hur lyckas jag?

Får bli en cigg nu o sen försöka skriva ner tankar o mejla mamma eller ngt.

Kommentarer
Postat av: Ida

gör som vi pratade om ?.. med pengarna asså :)

2010-10-11 @ 23:16:12
URL: http://isvard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0