16 grader!!

Lagom sjukt att de va 16 grader i lägenheten när ja vakna kl 7 i morse. Ville verkligen inte kliva ur sängen för de va ju varmt o gosigt under täcket.
Men en liten köldchock sen va de över när kläderna va på.
Syrran hämta mig i vanlig ordning kl 8 o upp till kohagen o gick 2 varv.
Blev en del snack i vanlig ordning o de e rätt skönt att bara gå o prata om allt o inget liksom.
Sen blev de ner till solariet, sen hem o äta dusch o nu KAFFE :)

Känns som vanligt sjukt skönt att kommit iväg en sväng o gå o njuta av höstkylan i skogen :)
Har ju en del o göra idag så hoppas att energi räcker till.. Har mitt läkarbesök idag kl 13 sen tvättstugan kl 16. Hoppas på o få handlat lite oxå.
Är inte så nervös inför läkarbesöket. Har skrivit en liten lapp som stöd för att ja ska komma ihåg de mesta.
Och mamma hänger ju med o hjälper mig så jag inte blir överkörd hehe.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0