Värme :)

Vakna tidigt idag, av att Spencer kom o tyckte vi skulle gosa istället för o sova.
Lite mysigt va de även om ja velat sova mer :P
Sen va de bara o gå upp fixa kaffe o in i duschen.

Suttit o chillat o passade på o slänga iväg ett mejl till NkBo eftersom jag hatar o ringa sånna samtal.
Så de ringde upp o sa att de ska lösas men måste veta om de får gå in med nyckel o sa att ja e hemma men om jag inte skulle vara de så va de självklart att de fick de.
Tog inte många min så kom vaktis.
Och de va klart att elementen behövde luftas och kan säga utan att överdriva att han satt i minst 5 min o de enda som kom ut elementet va luft. Inte konstigt att de varit iskallt då liksom. Så fixade han de i köket med men de va inte lika mkt luft i.
Eller jo men de men elementet e mindre hehe.
Fick till mig att dessa element nog va läääängesen de blev luftade.
Känner jätteskönt att de e fixat nu. Vuxenpoäng till mig som äntligen tog tag i den på egen hand :)

Idag vet jag inte vad ja ska göra. Se om Tomsan behagar ringa för vi smsade igår om ifall vi skulle hitta på ngt.
Så får hoppas på de!

Längtar fortfarande tillbaka till helgen som var. Saknar både Robin o Fluffy ju.
Alltid fullt ös när man umgås med dom o jag trivs med de. Alltid lite slänga käft o mkt skratt. Så de ska vara liksom.


Nu ska ja dricka min andra kanna med kaffe hade ja tänkt. I brist på annat liksom ;)

Ciaao

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0