Tvättid o kattgos.

Uuuh när klockan ringde 06:30 va jag inte kaxig haha.
Så jag snooza 5 min hehe.
Sen va de bara upp som gällde annars hade jag missat min tvättid.
Gjorde lite Jordgubbste för jag mådde lite illa så skulle inte pallat med kaffe.

Men NU dricker ja mitt kaffe likt förbannat :P
Och har massa morgongos med Texas.
Spencer e på äventyr i köket (på diskbänken), de liksom hörs hehe.

På tal om katterna, eller ah Texas.
Skulle rengöra hans öron igårkväll och klippa klorna.
De va första gången han inte bet eller fräste på mig och första gången jag slapp få damp för han skulle försöka smita.
Klart han inte ville men han kämpade inte emot så som han brukar.
Kändes jätteskönt att slippa bli tokig på han. Så fick ju fjäska med lite mjukmat innan jag gick o la mig.
Sen skutta han upp i sängen när han ätit klart och skulle gosa.
Han brukar annars springa o gömma sig 1-2 timmar efter man klippt klorna o så men inte igår inte.
Så Jag o Texas hade en bra kväll igår.

Nu ligger han på armstödet jämte mig o jamar och tycker inte jag ska sitta o blogga för jag borde ju gosa mer med honom. Men han får vänta :)

Idag händer la inte så mkt. Ska göra klart min tvätt o fixa den. Sen funderar jag på om jag ska färga håret eller om jag ska be Zaszy hjälpa mig med de imon. Får se hur de blir. Och så kanske Thias ville leka idag så vi får se när/om han behagar vakna i vettig tid hehe.

Nu kaffe o cigg!

Ciao

<3

Vågen Vecka: 47 (2010-11-22 - 2010-11-28)
Livet är fullt av hinder, berg att bestiga, dalar att ta sig igenom. Ingen kommer undan det här. Förr eller senare står man på en klippavsats och måste fatta beslutet att hoppa eller att vända om. Vill man utvecklas, finns det inga genvägar. Man måste våga ta risker. Din vilja att göra det kommer väl till pass den här veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0