Tröttat?

Tro fan jag börjar tröttna på vissa så kallade vänner.
Sviker, ljuger o dissar till höger o vänster.
Tar inte hur mkt skit som helst kan jag ju ta o tala om.

Gör va jag kan för att vara en bra vän men de får man då fan inget för.
Usch blir så LESS på att vissa verkligen kan med att svika och ljuga för mig.
Ännu värre e la att vissa total ignorerar. FY FAN säger jag bara.
Säg då fan inte en sak om du inte ens kan med att säga som de egentligen är.
Kanske tror att jag är totalt pantad i huvudet men fattar nog mer än ni tror.

Trött på o bli trampad på, ska jag finnas för er ska ni finnas för mig oxå.
Säg SANNINGEN istället för att hitta på massa enkla bortförklaringar som man lätt kan genomskåda!

TVI FAAN!!! Lägger inte ner ett ord till på er nu!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0