Trevlig kväll...

De va en redit trevlig kväll igår.
Zaszy kom ju till slut, och vi åt pizza o snackade massa.
Sen kom Stefan och Thias o höll oss sällskap. Eller ah höll mig sällskap eftersom Zaszy fastnade i telefon :P
Snackade kollade klart på Idol, kollade lite på The fantastic four och ngn annan film.
Va riktigt mys, fick tillomed lite massage :P De behövdes, eller ah all beröring behöver jag.
Sen efter grabbarna åkt blev de mediciner o cigg o lite snack.
Så tack för en kanonkväll!

Har verkligen förstått att min vänskap kan vara sjukt betydelsefull för vissa.
Jag tror på mina vänner och gör allt jag kan för att dom ska lyckas med olika saker och för att de mår bra.
Vågar säga sanningen även om den kan göra ont. Men de få vänner jag har kan ju faktiskt ta de.
De kan ju  hjälpa dom sjukt mkt.

Idag blir de nog lugnt, får se vad som sker. Har inget direkt planerat vad jag vet men man e ju lite förvirrad så de kan man säkert ha planerat ngt då ju.
Ska försöka få liv i Zaszy tänkte jag o fråga om hon tänker vakna eller om hon ska sova vidare.
Helst vill jag ju att hon ska sova vidare eftersom hon verkligen behöver de. Men måste fråga ändå ifall hon ska till apoteket...

Tomsan ringde innan me. Tog en kopp te och en cigg med han o tjöta lite.
Smått orolig för honom för han har det inte lätt nu. Men jag finns ju vid hans sida som alltid.
Nu får de bli en dusch tror jag och sen får vi se. Ska ha mitt fladdermus linne/topp på mig idag :) woohooow.

Ciaao

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0