Storm!

Fan de har varit ett riktigt ruggigt väder ute idag. Rena stormen med starka vindar och ösregn.
Tur man inte e svungen o gå ut hehe.
Har massa energi i kroppen men e samtidigt skittrött.
Och känner mig stressad, vilken resulterar i att ja blir ännu mer trött..

Fick erbjudande att gå på revy idag med, vilket jag gärna ville.
Dock skulle jag få ta bussen dit (såg inget problem med de) men har inga pengar till bussen. Kostar liksom typ 28 kr att åka in till stan. Men de kommer fler tillfällen.

Sitter o funderar på vilket som e bäst, att köpa värdekort eller ett periodkort..?
Eftersom jag inte e van att åka buss så kanske de e bäst med värdekort. Då känns de ju inte som att man slänger pengarna i sjön om de skulle va att man inte åker så mkt. Men om de går bra o man vill åka buss som fan så e de ju surt om man är begränsad. Ja, får helt enkelt se hur de blir.

Imon blir de shopping med mamma och allt går som planerat. Hoppas verkligen ja hittar en jacka o SKOR.
Så håll tummarna. Hehe..

Ciao

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0