Sovit massa gott

Idag e jag bakfull på mina piller. hehe
Sååå trött men har sovit sjukt gott. Tvärdäckade igår så de va jätteskönt.
Sovit hela natten utan massa ångest oxå. Helt underbart o vara hemifrån lite.
Men imon ska jag hem iaf. Hoppas bara på att ngn söt männsiska kan se till att jag kommer hem oxå men de löser sig la.

Har ätit frukost idag, de va längesen jag gjorde de :P men gott va de.
Dagen planer e la att vi ska försöka plocka o snygga till lite här. Annars vet jag inte..
Fått tända värmeljus, för de vart så kyligt i lägenheten. Så de blir värmeljus heeela dagen. Lite myspys.
Ska snart diska tänkte jag o se duscha.. känner att jag måste komma igång o göra ngt annars kommer nog ångesten igen.

Har inte mer o skriva nu så...

Tjarå

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0