Sömn, va e de?

Haft en sjukt kass natt.. Svårt o somna o när jag väl somnade så vaknade jag lika fort.
Katterna har lekt och vänt upp o ner på hela lägenheten. Ingenting hjälpte för att få dom lugna.
Men precis när jag lyckats somna va de visst dax att vakna igen för att gå ut o gå med syrran.
Först skickade jag ett sms att jag inte orkade men fick tillbaka - Är du säker?
Tänkte en gång till och kunde lika väl gå upp o följa med. Kändes skönt när man väl kom iväg. Men OM jag är trött.

Idag händer inte så mkt. Blir la att försöka hålla sig vaken.
Ska snart laga lite mat för magen skriker hehe.

Känner att jag bara vill sova men vet inte om de e så smart.
Ska iaf höja sömnmedicinen till 1½ nu igen o se om jag sover bättre  då.
Får bli de ikväll om jag inte sitter uppe o pratar med ngn på msn som jag råkade göra igår. :P

Imon e de filmkväll på schemat :P Ska bli massa mysigt :) Speciellt o slippa kolla på film ensam.

Yeah yeah har inte mer o säga nu..

Ciao
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0