*snark*

Uuuuh e lagom seg. Vakna innan 6 idag.
Sitter o dricker mitt morgonkaffe och funderar starkt på en promenad efter jag druckit upp mitt kaffe.
Verkar va rätt skönt ute, lite kyligt men skönt.

Blir isf att gå bort till dammen/vattenfallet.
Har inte blivit någon promenad me syrran denna veckan eftersom barnen haft lov:P
Men denna veckan som kommer blir de promenad tis,tors och fre. Ska bli gött.
Är så taggad att ändra mitt liv. Och om några gången blir de till o med gymträning.
Så när jag får pengar blir de att försöka komma iväg o köpa ett 10-kort o träna på året ut och sen blir de nog terminskort om allt känns bra :)

Har satt upp lite mål som ska uppnås.
SKönt o ha ngt o sträva efter. Och har en regel, funkar de inte så försök igen :)
Rätt bra va?

Mål 1: Åka bussen in till stan
Mål 2: Åka bussen till o från stan
Mål 3: Gå ner mer i vikt.
Mål 4: Åka buss/tåg till o från skåne

Har fler men de e de jag fokuserar på mest just nu.. Se om man kan klara dem innan nyår ^^
Skåneresan kanske inte blir innan med tanke på att vi har snackat om att fira här i år ^^

Nu ska ja dricka mitt kaffe så jag kommer iväg ngn gång hehe.

Ciaao

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0