Shopping shopping <3

Vakna kl 8 idag. Rätt skönt o komma upp i tid.
Så vart ju o fixa t sig o sen invänta att mamma skulle höra av sig.
passade på o testa ett par jeans som ja inte kom i förra månaden, tro fan ja kom i dom.
Så dagen börja ju bra. O bättre blev de, mamma hämta mig typ 11:45 Så bar de av mot A6.
Och i den 3e butiken vi går in hittar jag min vinterjacka :)
En längre modell, för 700kr. Kände att den passa mig perfekt o mamma tyckte oxå att den klädde mig bra så fick ju bli den.


Sen va de ju skor som skulle hittas då.. Ja eftersom man e lite storfotad så e de ju ett problem de med.
Så i 3e butiken hittar jag ngt som passa mig till stil OCH till storlek hehe. Lite mer stövel/känga för 550 kr.
Kan säg att jag inte gillar o betala så mkt för skor eller jacka. Men söta mamma betala lite på skorna så jag fick 200 kr över.

 

Efter shoppingen så blev de mat på Chili Thai sen en sväng till Maski o köpa lite greje t katterna och nu e ja hemma o rätt trött hehe. 

Ciao

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0