Pirr i magen och viljan är på MAX

Gick o la mig tiiidigt igår, va astrött så jag började må dåligt.
Så de va de enda rätta jag kunde göra. Somnade nog vid 21 tiden..
Vakna idag strax innan 8.
Gick upp och tänkte inte på ngt o passade på o färga håret.
När jag lagt i färgen fick jag sååån sjuk magkramp och blev helt svimfärdig.
Fick sätta mig på golvet och då kom de upp. STAN!! Jag ska ju fan åka buss idag. Herregud jag e inte lite nervös nu.
Men de kommer snart bli lugnt igen, iaf lugnt i magen.

Sitter o dricker mitt kaffe o försöker chilla.
Ska snart ta mina magmediciner och sen börja göra mig iordning.
Hårhelvetet måste ju torka med. Får la platta de torrt.

Kan inte fatta att jag ska till stan idag. Men är sjukt nervös. Först gången jag ska dit eller ens åka buss så "långt" på flera år. 2-3 år kan jag la tänka mig att de e.
Tur att jag har min Zaszy som erbjudit sig att hämta mig. Men funderar på om man ska försöka åka själv. Eller att hon typ hoppar på bussen på en annan hållplats för en viss bit vet jag ju att jag klarar. Måste bara fixa lite kontanter då.

Klarar jag detta idag så kommer jag vara den lyckligaste tjejen på jorden hehe.
Fan jag VILL jag KAN jag SKA! Fatta nu jävlar.

Även om jag bara lyckas ta mig dit så e de sjukt stort för mig. Och hur jag tar mig hem löser sig alltid. Finns säkert ngn söt liten vänlig själ som vill ställa upp. Målet är iaf att åka IN till stan sen får vi se om man sätter upp mer mål när man e där. ;)

Hell Yeah SKA klara detta!! Ska ju faktiskt shoppa idag hehe.

Ciao

Tack gumman för att du tror på mig o stöttar mig <3

 

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0