Övertrötta klubben!

Hej hopp mitt i natten! ^^

Suttit o haft de soft hela dagen. Sååå kul o umgås med Z asså.
Kan prata om allt o inget.
Är så övertrött att ja skriver lite knäppa men ärliga saker till folk.
Men så länge man e ärlig så va spelar de för roll.
Har skrattat så gott ikväll så de har nog förlängt mitt liv massor även om jag rökt som fan i helgen.

Är sjukt trött o min kropp skriker efter närhet.
Tror jag borde sova men de e ju inget kul.
Vill verkligen inte att helgen ska ta slut. VILL VERKLIGEN INTE DE!
Men vi har planerat att ses i veckan med.
Kommer bli så himla kul o jag hoppas att denna kontakten kommer växa o hålla i sig nu.
Z tror verkligen på mig, och erbjuder sig att hämta mig så vi kan ta bussen till stan tillsammans.
Så sjukt gulligt. De e nog de som e en del av äkta vänskap. Har gått igenom sjukt mkt med denna tjejen.
Bra och dåligt men fy fan så mkt underbara minnen vi har ihop.
Cocosdrinkar, släpande ben, roliga (UDDA) uttryck, ja de finns en hel del mer.
Lyckligt lottad att ha Zaszy som vän? JA!!!


Finns för dig gumman <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0