Nattfnatt!?!

Fy helvete säger jag bara. Spencer har haft rycket heeela natten. Jamat (bräkt som en get) sprungit, och slirat på golvet som en dåre, tuggat på plastpåsar och klättrat på kattsandspåsarna.
Trodde allvarligt jag skulle bli seriöst tokig. Så mellan 2-4.30 va han inlåst på toaletten medan jag o Texas gosade i sängen.

Helt sjuk natt, hatar verkligen ångest. Varit typ genomsvett hela natten och elementena va avstängda så de va ju inte varmt i lägenheten. Så på torsdag när jag har telefontid ska jag säga att jag vill byta medicin för jag e konstant trött o har ångest nästan dygnet runt och tar jag ngt lugnande då så somnar jag och sover inte på natten. Måste finna en balans med mediciner och mina rutiner.

Annars idag händer de nog inte mest. Ska se om jag orkar röjja lite och ta o torrmoppa golven så man får undan lite skit iaf. Sen försöka rota fram ngt i matväg:P Men först dricka kaffe och ta en cigg.
Usch vill att de fortfarande ska vara helg. Såå kul o trevligt när Zaszy e är. Man behöver inte säga ngt man får så mkt sagt ändå liksom. En blick eller bara en suck kan säga allt.
Så glad att hon o jag fått upp kontakten igen. Och snart e de nog min tur att åka till henne. :)
Dock kan de ju ta ett tag tills dess eftersom jag måste ha pengar till buss osv.
Men de löser sig.

Måste verkligen ta tag i min ekonomi, hehe som om att de vore ngt nytt.
Men vet ju inte hur jag så bära mig åt, men en sak som e säker är att jag måste bli av med den dyraste medicinen. Kommer hamna hos kronofogden om jag ska ha räkningar på massa mediciner fan. 2500 kr ca 1 gång i månaden har jag inte råd med så e de. Och känner att den inte funkar på mig i den dosen jag äter och att höja känner jag att de vill jag inte för då blir de ännu dyrare.

Såhär pigg e jag idag :P

 

Ciaao

<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0