Nanananana BATMAN!!!

Hehe Shiet vilken energi man har. Och en hungrig mage med för den delen!
Kanske ska ta o dra till Konsum o köpa ngt att äta?
Måste ändå köpa kaffe o cigg så ut ska jag ju i vilket fall. Kan ju kanske lika väl ta o knata bort till konsum istället isf.

Sovit som en prinsessa inatt iaf. Så skönt men ställde mobillarmet på kl 8 så jag inte skulle sova bort hela dagen.
De e bara liiiite kaos eftersom jag nu kommit på att jag råkat dubbelboka helgen.. KNAS hur ska jag göra?
Bästa skulle vara om man kunde lösa de så alla fick de dom velat. Hade planerat o festa lite me brossan på fredag så har jag suttit o planerat in annat med Zaszy. Hum..
Får la sätta mig o kolla upp dedär kanske. Känns så dumt nu när man väl kom på de. Inte lätt när man e lite tankspridd ju.

Väntar på att Tom ska komma nu o sen KANSKE Ida kommer hon har inte hört av sig ännu iaf. Så får se hur de blir.
Kom på att ja måste köpa kattsand o kattmat med. Fan har ju inte råd med o komma på fler saker nu hahaha.
Men de löser sig alltid.

Ser massa snö ute undra om de e lika kallt som de ser ut :P Vågar man sig verkligen ut idag tro?
Får la bli konsum o se om man kommer hem eller om man halkar o slår ihjäl sig på vägen hehe.
Men först måste jag plåstra mitt skavsår för man vill ju inte gå i strumpor ute direkt.

Ciaao

<3

Kommentarer
Postat av: Leanderolivia

Geart site alot of good info that i couldnt find anywhere else thanx!

2012-01-11 @ 12:46:06
URL: http://leanderolivia.blogyears.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0