Myspys!

Hade en rikigt mysig och trevlig kväll igår :) Fika, 3 filmer och en kort promenad i bitande kyla :)
Händer ju inte ofta att man har besök en vardag fram till kl 23. Så vart sjukt trött när de väl va dax o sova.
Somna nog strax innan 24 som en klubbad säl.

Vakna 8:30 idag, lite senare än vanligt men känner mig fortfarande trött. Frågan e om jag håller på o bli sjuk. :(
Kroppstemperaturen växlar fram o tillbaka som bara den. Så något är de ju som inte stämmer tror jag.
Men men får hoppas att de försvinner för de e planer till helgen att gå ut o äta lite thaimat ju.
Ser fram emot de. :)

Idag händer de nog inte så mkt. Ska bort o hämta mina rökelser sen vid 17 tiden :)
ÄNTLIGEN har de kommit liksom. Här ska brännas rökelser :P
Så ikväll ska jag nog göra lite extra mysigt o kolla på ngn film i sängen o tända massa ljus o ngn god rökelse.
Känner att jag måste ta hand om mig själv...

Imon kommer pengarna iaf. Ska blir skönt o få handlat igen. börjar ju tryta lite:P
Ska även tvätta imon mellan 7:00-11.30 så jag har att göra imon. Hoppas bara mamma kan åka o handla med mig.
Skulle verkligen vilja ha mitt busskort. :)

 

Ciaao

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0