Morgonmys med Z

Somnade lite sent inatt o vakna strax innan 10.
Zaszy låg o tjatade som fan igår haha till slut somna jag nog ifrån henne haha.
Men va fan hade ju tagit somnpiller o allt så inte konstigt.

Blev kaffe o cigg på morgonen o sen ner o  köpa cigg.
RÅKADE bli lite powerking oxå hehe.

Sen va de bara o chilla. Och de gör vi ju fortfarande.
Zaszy har haft damprycket o städat mitt kök ^^
Så de fick hon ju göra då. :P

Har även gjort ansiktsmask o duschat. Lite mysfaktor på de fan.
Ätit frulle o druckit te har vi oxå hunnit med.
Så mysigt o sitta o chilla o bara snacka o ha de gött.
Tror detta är precis vad vi båda behöver. Sen blir de iaf o laga lite mat, och kanske gå ut o gå en sväng.
Tror jag måste lägga mig o vila lite om en stund eller senare. Lite seg fan jue..

Vilken kanonhelg de e  :)

Ciao

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0