Min dröm

Inatt drömde jag helt sjukt.
Drömde att jag o lillebror Toni bodde i en stuga i skogen o han skulle odla en ormväxt, Alltså en växt som är ormar.
Riktiga ormar.
Då gick vi till stugan som va en bit bort o frågade om bästa stället att odla dessa.
Gubben vi prata med bara pekade på en liten kull typ som de va som en minimal vallgrav runt.

Toni började fixa med de o målade ormarna gröna? ehm jaa målade dom grööööna.
Rätt som de va stod Mojje mitt i min dröm ^^
Ja, den enda nyttan han gjorde va ju o kyssa mig haha.
Och bara vara allmänt fin.
Och Morgan hade med sig ngn som körde som bara satt o garvade åt mig när jag skrev att Tonis ormväxter försökte äta upp mig. haha..

Sen vakna jag :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0