Lite sömn?

Tror jag Somnade runt 23:30 igår och min kropp ville visst vakna tidigt. Klockan typ 03:30 hehe
Så sen dess har jag varit vaken, så vi får se när jag blir trött.
Är piggelin nu iaf. Varit ute o gått med syrran i snöstormen hehe.
Skönt o komma ut även om vädret e knas :P



Idag blir den att röjja lite o flytta sängen, kan inte sova vid ett kokhett element.
Speciellt inte om jag ska ha två varma katter PÅ mig samtidigt oxå.
Vid 16 blir de tvätt o lite fikabesök :)
Kommer nog bli en kanondag. Är på topp!

Vill att de ska bli nästa torsdag fan :P Vill ha mina pengar hehe...
Så kanske de blir stan med Ida veckan efter om jag inte lyckas övertala hon o ses i stan innan dess. OM ja pallar o åka vilket jag tror jag gör.

Galet tror jag är påväg tillbaka till livet. Helt SJUKT, saknas ju bara att de som kallar sig mina vänner att börja umgås med mig igen, era jävla latkorvar ;) <3

Ciaao

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0