Lååååååång dag!

Har varit en sjuukt lång dag asså. Blir la så när man vaknar tidigt.
Klockan e snart 18:00 men i mitt huvve e den nog 22 haha.
Men de har varit en rätt bra dag iaf. Hoppas de e lika underbart väder imon för då får de nog bli en promenad igen.
Fattar inte hur man kan rensa skallen så mkt på att bara gå o ha musik i öronen.
Skön känsla iaf. Känner mig nöjd med mig själv när jag lyckas ta mig samman o göra en sån sak.
För de tar oftast emot men när de kommer som mer en impuls blir de mkt lättare.

Sen fick ja ett liiiitet ryck innan, sa sanningen till en person o de e inte alltid så uppskattat.
Men jag tänker inte gå o må dåligt för de. Ta sanningen liksom.
Ska la inte behöva gå o tiga o samtidigt böna o be om ett klart svar. Som jag till sist fick idag.
Vet inte om ja e lessen över de eller om jag e lättad?
Men men...

Nu halvligger ja i soffan o lyssnar på gamla cdskivor haha. Vissa låtar e bra muppiga o dom har man lyssnat på haha.
Men visst väcker fina minnen :)

Nu ska ja dricka lite te tror jag, blev sugen på de.

Ciaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0