Kattframkallad ångest...?

Vakna av att en ångestattack flög på mig.
Vakna med ett ryck o Spencer som låg på bröstet flög av mig i ett språng.
Kändes som att ja skulle dö.
Tror de va lilla Spencer som hjälpte till med ångesten i o med att han låg på bröstet på mig och de gör att de blir ansträngt att andas.
Man kan ju framkalla en liknande ångestattack på de sättet att man andas på ett visst sätt.. Jag kan de iaf.
Men som tur va gick den över efter jag satt mig upp och tagit några djupa andetag och sen la mig ner och försökte slappna av.

Så strax efter kl 6 gick jag upp idag.
Blev en kopp te och en cigg. Satt på golven vid balkongdörren men en filt om mig. Va mysigt för de va fortfarande kolsvart ute o de ljus som fanns va från ciggen i stort sätt..

Får se vad som händer idag, Tom och Krause kanske skulle komma förbi en sväng men de vet man ju aldrig.
Min vanliga inställning, räkna inte med att ngn kommer för då blir man ju gladig när någon kommer liksom.

Pratade med söt-Ida igår, hon fick veta min lilla hemlis men verkade inte helt glad haha. Men jag förstår hennes syn på de med. Hoppas på en härlig vecka, har lite som e planerat så de e kul :)

Kaffe, cigg o cigg, kaffe e denna förmiddagens göra iaf :)

Ciaao

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0